ח"כ טלי גוטליב: "באתי לעבוד בשביל הילדים"

בכנס שערכה היום ( 27.12.2022) בכנסת ח"כ טלי גולטיב שעניינו ניכור הורי וזכויות אבות בהליכי גירושים אמרה גוטליב כי תעשה הכל כדי למנוע מהילדים שהם "קודש הקודשים" לדבריה יפגעו מהליכי גירושים בלתי נגמרים בבתי המשפט למשפחה.

מטרתו של הכנס שערכה היה להשמיע באופן בולט את קולם של האבות שבהליכי גירושים וההורים המנוכרים על מנת לקדם את שינויי החקיקה הנדרשים, בנוסף עוד רצו המשתתפים להעלות הצעות לתיקוני חקיקה של אי השוויון בישראל כלפי גברים ואבות.

גוטליב הבהירה כי מבחינתה קיום הכנס הוא דבר חשוב במעלה שכן היא רואה חשיבות עליונה בשינוי החקיקה הקיימת "שמפלה אבות באופן מובהק" בכל הנוגע לזכויות בהורות ובמזונות.

מטרתה העיקרית של ח"כ גוטליב היא ליצור חקיקה ברורה ופשוטה שתגרום לכך שהליכי הפירוד ימשכו חודשים בודדים ולא סחבת של שנים במהלכם אבות רבים מוצאים עצמם מופרדים ומורחקים מילדיהם רק בגלל שהם גברים.

עוד רוצה גוטליב ליצור נוסחה מתמטית שיוויונית וברורה שתקבע את גובה המזונות שישולמו עבור הילדים ע"י מי מההורים ועל פיה יפסקו השופטים ולא ע"פ עמדתם "שהביאו מהבית"

ע"פ משנתה של גוטליב "לא יעלה הדעת שאני אהיה אמא טובה יותר רק בגלל שאני אישה ולא יעלה על הדעת שאני אהיה קורבן יותר רק בגלל שאני אישה" ואת זה היא באה לשנות.

בכנס אף נאמו ד"ר גדי טאוב וכן ד"ר יואב מאזה מפורום קהלת.

גוטליב נזכיר נבחרה בפריימריז של הליכוד ושוריינה במקום ה 25 השמור לאישה חדשה, גוטליב ידועה ומוכרת לציבור האבות עוד מהיותה עורכת דין שעוסקת בתחום הפלילים, אבות רבים ומוכרים במאבק השתמשו בשירותיה כאשר אלו נתקלו בתלונות שווא וכן בהליכים פליליים שננקטו מולם במהלך הליך הגירושין.

יו"ר תא האבות בליכוד רונן לגזיאל מסר: "אנו מכירים ומוקירים את ח"כ גולטיב שנים רבות.

גוטליב תמיד הייתה ידועה ביושרה ובנאמנות שלה לאמת ולצדק ומעולם לא חששה לומר אותה גם כאשר כולם היו נגדה בטח ובטח מנקודת מבטה של אישה ועורכת דין שמייצגת גברים ונשים כאחד.

גוטליב הבטיחה לטפל בנושא השוויון בהורות עוד טרם התמודדותה לכנסת והיא עושה כיום צעד ראשון לעבר המטרה הכה חשובה של הזכות להורות שווה."

שיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
כתבות אחרונות