הקרב על הקול של ההורים הגרושים מתחמם

מערכת גירושים ישראל

מערכת הבחירות מתקרבת ויחד איתה מתקרבות גם המפלגות שמחפשות להגדיל את קהל המצביעים שלהם.

לאור השיריון המסתמן של ח"כ אורלי לוי ברשימת הליכוד הצהירו כלל ארגוני ההורים הגרושים כי הם מחרימים את מפלגת השלטון (זאת בעקבות עמדותיה הקיצוניות של ח"כ לוי בנושא). 

כפי שנראה נכון להיום המפלגות אשר מתמודדות על קולם של ההורים הגרושים הינם מפלגת ימינה של נפתלי בנט מול מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ.

בנסיון לגרוף את הקולות הרבים נפתלי בנט מינה את ח"כ מתן כהנא לאחראי על הנושא במפלגתו. כפי הזכור בכנסת היוצאת הגיש ח"כ כהנא הצעת חוק לביטול חזקת הגיל הרך, מהלך שכשל כפי הצפוי בעקבות חוסר התיאום בין הקואליציה והאופוזיציה, אך ככל הנראה מהלך זה נועד כדי לאותת לקהל המצביעים שהם רציניים ומחויבים לנושא.

נוסף על כך ח"כ כהנא מקיים קשר רצוף עם פעילים בנושא ואף פרסם ציוץ בחשבון הטוויטר שלו בו הוא מבטיח לחוקק שינוי בחוקי המזונות.

מפלגה נוספת שמאוד רוצה את תמיכתם של קהל ההורים הגרושים הינה מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ אשר פעל לא מעט בנושא והוא זקוק מאוד לקולותיהם שכן הוא מגרד את אחוז החסימה והצבעה של עוד כמה עשרות אלפי מצביעים יכולה להבטיח לו את מקומו בכנסת הבאה.

סמוטריץ מביא איתו לא מעט "קבלות" הוא שיתף פעולה בעבר עם חבר הכנסת יואב קיש בהצעות החוק בנושא ואף הצליח לחלק את מענק הקורונה בין ההורים הגרושים מתוקף חברותו בוועדת הכספים.

סמוטריץ  ניהל שיג ושיח עם מובילי הארגונים  – מנהלי העמותות מלוכדים ואבות למען צדק במטרה לאגד את כלל המצביעים הפוטנציאלים להצבעה למפלגתו, אך עד כה לא הושגה הסכמה בנושא.

נזכיר כי גם מפלגתו של גדעון סער בתמונה זאת על רקע עמדתם הידועה של בכירי המפלגה סער ושאשא ביטון אשר תמכו באופן ישיר בעבר הן בביטול חזקת הגיל הרך והן ביישום שיוויון במזונות.

בכל מקרה נראה כי בבחירות הקרובות ישנם לא פחות משלוש מפלגות אשר מצהירות באופן גלוי כי הן תומכות בנושא החלת השיוויון בהורות שלאחר הגירושים שזה נראה כחידוש מרענן לאור חוסר הרצון להביע דעה בנושא בשנים עברו.

שיתוף ברשתות החברתיות

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב whatsapp
WhatsApp
שיתוף ב email
Email
כתבות אחרונות